به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: سرپرست حوزه هنری استان یزد از اجرای نمایش "عاشقستان" به کارگردانی صاحب حائری زاده دیدن کرد.

سیدناصرامامی میبدی در جمع عوامل این نمایش، از آمادگی و برنامه ریزی حوزه هنری استان یزد برای ارتقای تئاتراستان خبر داد وبا بیان این که همه باید تلاش کنیم تا تئاتر استان روند رو به رشدی را طی کند گفت: کشف، پرورش وحمایت از استعداد های نمایشی از جمله برنامه های حوزه هنری استان در این زمینه است.

گفتنی است: عوامل نمایش"عاشقستان" با اهدا لوح تقدیر به سید ناصرامامی میبدی از خدمات و فعالیت های  وی در زمینه تئاتر قدردانی کردند.

نمایش "عاشقستان" به همت مؤسسه فرهنگی، هنری خونه خنده یزد وبه کارگردانی صاحب حائری زاده ونویسندگی کیوان صباغ  تا 28 دی ماه جاری از ساعت 19:30در تالارشرف الدین علی یزدی به روی صحنه می رود.

این نمایش آیینی درباره زندگی جوانی است که پس از شفا گرفتن از امام رضا(ع) به عنوان خادم حرم آن حضرت مشغول فعالیت می شود و ...

در این نمایش مهدی قانع، علی دهقان پور، مسیح دهقانی، علیرضا حائری زاده، حسین وکیلی، سمیه بلیانی، الهه کیانفر و صاحب حائری زاده به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کننده و طراح صحنه: محسن حائری زاده، مشاور کارگردان: جعفردل دلزاده، طراح نور:احسان نیک محضر، موسیقی: محمد حسین تشکری، خواننده: محسن نشاسته گر، منشی صحنه: منیره امیدواری و...  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا